٢٠٠٧/٠٤/٢٢

أنا فرحاااان

أنا اسمي عبد الله
عندي 8 سنين وشهر واحد
يعني برج الحوت مش الاسد
انا في سنة تانية تالت2/3
اختى اسمها مريم
عشام اما مبعرفش اكتب علي الكمبيوتر
خالتى هتكتب لي لحد ما اتعلم حبا
هي هتنقل اللى أنا بكتبو ف الكراسة بتاعتى
سلام بقي انا هروح العب مع احمد مجانينو صاحبي
اه انا فرحان عشان عندي الصفحة دي
ملحوظة
عبدالله لسه ميعرفش ان اسمها مدونة

هناك ١١ تعليقًا:

غير معرف يقول...

اهلا بيك يا حبيبي في عالم التدوين
وعايزين نسمع منك كتير
عمو شريف الصيفي

غير معرف يقول...

ابن الوز عوام
انت امشى ورا خالتك
وآآآدى دقنى



لو مروحتش تاخد الليسانس من المعتقل
تحياتى يا سكرة انت
أموووااااة

غير معرف يقول...

ملحوظة يا رفيق عبدالله

ابقا خللى خالتك زنزانة تعرفك على مدونة خالتك شهروزة
أهو تكسب فيا ثواب لما سيادتك تعلق عندى يا أفندم

والبلوجرز لبعضشيهم يعنى

^ H@fSS@^ يقول...

يا ختي كميلة بقى انت ابن اخت زنزانة؟؟؟
انعم و واكرم اهلا بيك ياحبيبي

خالتك ام حزنبل

bido يقول...

شكرايا جماعة
انا مش بعرف ارد كيس

بس انا عارف ان انتوا صحاب خالتى

اهلا بيكم

bido يقول...

000000000000000غغلاةز
فبارللار رعةتمنكظز

ملحوظة : اللى مكتوب فوق دا تعليق مريم اخت عبد الله
كان نفسها تكتب حاجة
ومش عارفة تستعمل الكيبورد

عاوزة تقول هي كمان فرحانة ونفسها تعمل زي عبد الله

هاي يا شريف
وحشتيني يا حفصة
منورة يا ست شوشو
طبعا انا زنزانة

About Me يقول...

loooooooooooooooooooool
zay el3asal wallahy

غير معرف يقول...

ايه الحلاوة دى مبروك الجيل الجديد فى عالم التدوين بس مش كان الاصول ابن اخت زنزانة يبقى تخشيبة؟؟؟ (وش بيغمز)

أُكتب بالرصاص يقول...

يا سيدي يا سيدي

و موبايل كمان


هي خالتك تطلع مين.
زنزانة صحيح؟

Rivendell** يقول...

يا اهلا يا عسل يا سكر

*,*AMY LEE*.* يقول...

ههههههههههههههههههه
اشطى اوي

ربنا معاهم

يطلعوا زي خالتهم

ميه ميه