٢٠٠٧/٠٤/٢٤

خنقة ماما

امبارح كان يوم خنقة
أمي كل شوية تقول
روح أعمل الواجب و أنا كنت
عاوز اتفرج علي الناس من البلكونة
او انزل الشارع
العب مع احمد مجانينو
احمد بيحب يحفر طول الوقت في الارض
ويمسك اى حاجة بتمشي(خالتى قالت بلاش تقرف الناس) هو
دايما ماسك خشبة ويعمل حفر
كل العيال مسمياه احمد حشرات
او دكتور حشرات
يعععععععععع

هناك ٤ تعليقات:

غير معرف يقول...

عبد الله ياجميل
انا اكيدة ان عندك قصص جميلة جدا وكتير أوي. حاول تتعلم الكتابة على الكيبورد عشان تكتب لوحدك وماتحتاجش لحد يكتبلك.

بس انت ليه زعلان عشان احمد صاحبك بيحب يلعب في الحشرات؟ مش يمكن لما يكبر يبقى عالم حشرات كبير ومشهور؟؟
يعني انت لو فضلت تكتب بالحلاوة دي مش بعيد تطلع أديب أو صحفي أو باحث وعالم مشهور, ويمكن كمان لو اتعلمت تكتب عالكمبيوتر كويس تطلع مهندس كمبيوتر شاطر ومعروف :))


مستنية تدوينتك الجاية وياريت تحكيلنا عن يومياتك في المدرسة واصحابك ومامتك واخواتك..الخ

بوسة ليك

bido يقول...

لا انا مش قصدي والله
بس احمد بيحب يعمل الحاجات المجنونة
بس انا كمان ببقي مجنون زيه
انا بتعلم اكتب ويا رب يا رب اعرف بسرعة
:)
انا عرفت اسمك

Ahmed يقول...

إلى جميع الأخوة و الأخوات
زميلتنا المدونة وينكي تعرضت لموقف خطير أدى لحذف مدونتها، و مما تسبب لها باحباط شديد فقررت ترك الكتابة إلى الأبد و اعتبرت نفسها ميتة
و لأننا نحن المدونون كلنا يد واحد و رزمة أقلام مجتمعة، أتمنى أن تشاركونا بهذه الحملة لاقناع وينكي العزول عن موقفها السلبي و لمعرفة ما حصل معها تماما
رابط الحملة وينكي لن تموت من هنا
أرجو من الجميع مساندة الأخت وينكي
http://gayofsun.blogspot.com/2007/04/blog-post_29.html

كلاكيت تانى وتانى يقول...

مبروك يا جميل المدونة بتاعتك ويارب تفضل تكتب لغاية ما تبقى أكبر كاتب فمصر بس أية رأيك تجرب تقرأ الجرنال وتقولنا اية رأايك فأللى بيحصل فالبلد وففلسطين والعراق أنت مش صغير أنت كبير قوى قوى وهتفضل كبير طول ما أنت بتقرأ وبتكتب وعارف أزاى يكون لك رأاي وفكر خاص
ربنا يوفقك ومستنية تدوينتك كل يوم